We Had The Baptism Of Trinity

Another transfer in the books haha i can’t believe how fast this mission is going all a sudden it’s pretty crazy!! I got my new companion sis calero and guys she is THE BEST. I seriously am so blessed with my comps it’s not even fair haha. Me and her are already best friends and i thought i was a hard worker before i got with her but in comparison haha no! she’s amazing and we are gonna see some miracles this transfer for sure. We actually already did this past weekend! We had a baptism of trinity!! She’s been coming consistenlty for like 2 months now and she’s the most prepared 11 year old ever! Her mom and dad aren’t married yet so they couldn’t join her but i know they will soon in the future. Her aunt and uncle and cousins are members so that’s how we met her but yeah it was just the cutest baptism ever. Her whole class sung I like to look for rainbows and one of the girls in her class gave a talk and Norma, her mom actually said the prayer and it just confirmed to me by the spirit during it that she’ll be a member one day 🙂

It was super hard to say good bye to sister schickedanz! she’s literally gonna be a lifetime best friend. But it was really cool cuz the sisters going home got to stay at our house the last night of their missions cuz we’re right by the airport and in the group going home I had my trainer sis valdez and fav comp ever schicky! hahah such a fun night.
That’s about it for this week but I love you all a lot and i’m grateful for the prayers and support. pray for me in the heat!
Love sister horgesheimer 🙂
horge+her 3 fav comps and a sleepover = lol good idea pres hahah

Trin’s baptism!!
coolest members ever
DSC01163DSC01164DSC01167

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s